Hirdetési kampányt indítasz? – Használj landing oldalt!

Hirdetési kampányt indítasz? – Használj landing oldalt!
Hirdetési kampányt indítasz? – Használj landing oldalt!

Ha hirdetési kampányt futtatsz (pl. Facebook-, vagy Google Ads-kampányt), de nem használsz landing oldalakat, akkor a kampányaid hatásfoka egyszerűen kisebb lesz.

De nem csak hirdetési kampányok esetén érdemes landing oldalt használnod: ha rendszeresen küldesz hírlevelet ügyfeleidnek, akkor is érdemes megfontolnod landoló oldal indítását.

Mi az a landing oldal?

A landing oldal egy speciális, hirdetési kampányoknál használt aloldal, amely általában egyetlen terméket, vagy szolgáltatást mutat be, és arról minden lényeges, fontos, hasznos információt tartalmaz. A landing oldal célja, hogy az érdeklődőből valamilyen aktivitást váltson ki, és egyúttal kapcsolatba lépjen veled.

Egy landing oldalnak számos célja lehet, pl.:

  • új hírlevél feliratkozók gyűjtése
  • új ajánlatkérések szerzése
  • ingyenes termékminta igénylők gyűjtése
  • termékek eladása
  • szolgáltatások értékesítése
  • webinárium jelentkezők gyűjtése.

A hatékony landing oldal jellemzőilanding oldal árak

A jól működő landing oldalaknak van néhány közös jellemzője, amelyek segítenek abban, hogy az oldal egyértelmű és ezáltal hatékony legyen.

Ajánlat

Legyen az ajánlatod világos: pontosan legyen meghatározva, hogy mit kap az, aki jelentkezik az oldalon. Részletezd, hogy milyen kiegészítőket, vagy kiegészítő szolgáltatásokat kap az, aki tőled vásárol.

Hírlevél esetén legyen feltüntetve, hogy miről fognak szólni a levelek.

Vizuális ízelítő

Sokkal megfoghatóbbá válik a terméked, ha egy kis vizuális bemutatót is tartasz a landing oldal látogatóinak.

Ha pl. online tréninget hirdetsz, egy néhány perces anyagot mutass be, vagy akár az első leckét tedd ingyenesen elérhetővé.

A könyvedet szeretnéd online eladni? Néhány oldalt tegyél elolvashatóvá (pl. egy beágyazott PDF segítségével), így vásárlás előtt “belelapozhat” látogatód a könyvbe, mintha csak egy könyvesboltban lenne.

Egyértelmű cselekvés

Az oldalon világosan derüljön ki, hogy mit kell tenni ahhoz, hogy a terméket, szolgáltatást vagy hírlevelet igényelni tudja az érdeklődő.

landing oldal készítésHitelesítő elemek

Egy landing oldalra számos hitelesítő elem kikerülhet. Ezeket azért érdemes megjelenítened, mert te ugyan tisztában vagy a termékeddel, szolgáltatásoddal, de aki most találkozik vele először, az nem biztos, hogy azonnal elköteleződik az ajánlatod iránt, és előfordulhat, hogy nem ismeri a szakmai előéletedet, az ügyfeleidet, stb.

 

Néhány hitelesítő elem, amelyet érdemes feltüntetned:

  • elégedett vásárlói vélemények
  • szakmai tapasztalatod bemutatása
  • ügyfeleid logói – akikkel már dolgoztál
  • Google- és Facebook-értékelések
  • videós ajánlók, más szakmabeliektől
  • korábbi előadások, könyvbemutatók fotói
  • betekintés a termékbe/szolgáltatásba: hanganyag, ingyenes videó
  • újságok, tévék logói, ahol korábban nyilatkoztál, vagy akiknek interjút adtál
  • fotó és titulus rólad.

Jó ajánlat

Ugyan ez eléggé szubjektív, de elengedhetetlen, hogy az ajánlatod valóban ígéretes legyen.

Lehet, hogy nagyon jó a landing oldalad, rengeteg hitelesítő elemet tartalmaz, grafikailag is igényes. De ha a terméked, vagy szolgáltatásod nem eléggé vonzó, akkor egész egyszerűen nem fog működni.

Megfelelő célzás

Hihetetlenül fontos, hogy a landing oldaladat ténylegesen azok lássák, akiknek szánod. Ha a hirdetési kampányod nincs megfelelően beállítva, és tömegesen olyanok találkoznak az oldaladdal, akik számára az ajánlatod teljesen érdektelen, akkor nem lesz sikeres a kampányod.

Landing oldal készítés, a weboldalad mellé

Mi nem csak weboldalakat készítünk, landing oldalad elkészítésében is segítünk, amely segítségével hatékonyabbak lesznek online kampányaid.

Fordulj hozzánk bizalommal, kérj ajánlatot, és 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.

Kapcsolatfelvétel